.

Monday, April 20, 2009

First Post Daripada Aku, AKI!

The first blog appearance..haha aku dah tukar layout dia..korang pun boleh, tapi explore sendiri macam mana nak buat! Hee....tapi jangan plak tukar password!!

Hai korang! Dah 3 hari kita berpisah setelah hari terakhir kita sebagai pelajar KMPH sesi 08/09. Disebabkan nie first post daripada aku, baik aku mulakan dengan penghargaan aku kepada 25 adik-beradik yang paling sporting, kelakar and bagi kerjasama yang infinity superb dalam kelas! Aku tak pernah rasa begitu free sebagai diri aku yang sebenar..Aku memang seronok kejar kuliah dengan korang, jawab soalan cikgu reramai dengan korang, buat aktiviti kelas dengan korang..semuanya dengan korang ar! Tak dapat bayangkan kalau aku dengan orang lain! Hehe...kembang ar tue... (^ oo ^)> hehehe...

Di kesempatan ini, aku pun minta maaf ar banyak2 kalau sikap aku, kata2 aku atau apa2 pun aku buat menyinggungkan hati korang. Emm..aku pun bukanlah sempurna sangat, kelemahan aku tue aku sendiri faham...harap korang maafkan aku... ;( APA2 PUN,

TERIMA KASIH SEBAB MENJADI KAWAN AKU!!

haha..memang aku akan rindukan kehidupan matriks dengan korang!


Aku dengan Nissa' selepas berjaya mewujudkan blog 6H31 di Cafe C1
(Maklumlah, betapa lembabnya internet kat sana..amek masa berjam dengan RM3 untuk makan kuih, Nissa pun asyik gelak jer nak amek gambar macam nie..hehe susah tol nak dia steady)


Harapan aku dengan wujudnya blog nie, kita dapat terus keep in touch..maklumlah, nanti dah dewasa, kita mungkin dah malas nak tau pasal diri masing2...tapi, bagi aku, bila aku jumpa korang nanti, tau pasal korang, aku tau yang kehidupan dan memori aku di matriks bukanlah mimpi indah yang sementara..hahaha insya-Allah...kemungkinan untuk kita semua buat reunion nanti dapat direalisasikan! so guys...jangan lupa keep the BLOG ALIVE!!

the last picture we are together at 17th April 2009..certain jer yang dapat datang... :) sekian daripada aku, korang pun jangan lupa tulis nama korang di akhir post, :)

AKI

No comments:

Post a Comment