.

Friday, April 2, 2010

Stress Memanjang...mcm bdk kecik

  • Pekser lagi 3 minggu nak menjelang and sekarang macam zero knowledge jek...CUAK!!!
  • PC fair kat KLCC TIME STUDY WEEK???!! Macam mana nak pergi neh!!! *mcm tak baper nak berkaitan jer*
  • Ramai best mates kat kolej tak dpt nak stay kat kolej dah for next sem!!! TAK ADIL WEHH!! Dorang pun aktif kolej!! *baling2 bantal adik kat bilik sebab bantal sendiri kat kolej* Nanti tinggal aku ngn bape kerat jer budak dental kat kolej yang MAJORITY budak medik!! tak bestnye!! >.<
  • Kucing kat umah mitosis3 lagik!! dah baper generation dah nie!!! *huh merungut sedangkan yg bwk masuk kucing kat umah diri sendiri ;p *
  • Nak laptop sndirik............. T___T
  • The most stressful thing is....KAMERA AKU DAH ROSAK :((
My kAmeRa My matrix Life Kamera My kamera My Life CheeRfUll Kamera Aku dah tak Boleh Tgkap gamBar dengan hepily ever after Masa diNNer gambar YG Aku Tgkap sume Rosak ada Line2 Waaaaaaaaaaa Aku sgt Sedey..
That is my first kamera... ;((

But then aku tau mesti ader hikmah *cam dpt kamera baru ke handphone baru ke yes yes yes* and aku tau skang sumer ada exam fever jdi kita mestilah........ pikir sendiri hahaha

still raser nak wat reunion ngan korang so leh ar korang blanjer aku makan byk2 kat kedai mkn yang bez2 shoping ke tgk wyg ke piknik2 ke pastu tengok pertambhn saiz msing2 and then tgkp gambar lagik...urghh...buang part tgkp gmbr...huhuhuhuh

AKi
tetiba je bermood nak colour2 and emo2 ;p owh mungkinkah selama nie aku mmg emo?? bittt
( * . * )v
-peace-

No comments:

Post a Comment