.

Thursday, August 12, 2010

Ramadhan Kembali lagi =)

Assalamualaikum kawan2, lama tak jumpa. Alhamdulillah, Ramadhan kembali bertemu kita sekali lagi. marilah kita semua istiqamah melakukan ibadat dan memohon keampunan daripada Allah pada bulan yang sangat mulia ini di samping meningkatkan keimanan kita yang sangat rapuh ini. :)

Teringat kembali saat kita merancang untuk melakukan jamuan berbuka puasa kelas dekat matriks dulu. Semua orang sangat memberi kerjasama dan teruja untuk melakukan aktiviti ukhwah ini bersama-sama. Kita pun mendapat sumbangan ikhlas daripada lecturer-lecturer kita yang tersayang..wah, sayang betul lecturer2 kat kita semua. Ajaibnya tarikan persahabatan kita sehingga menyentuh hati insan-insan yang lebih berpendidikan.. :)

Bila lagi kita dapat bersua untuk merapatkan kembali ikatan yang walaupun sementara tetapi kesannya terasa sehingga sekarang? Insya-Allah. Rezeki Allah ada di mana-mana. Aku tahu suatu hari nanti dengan rezeki Allah kita akan berjaya berkumpul kembali dan melepaskan rindu yang sudah lama dikumpul.

Haha. Ter-emo sebentar. Jadi dengan ini, saya Aki ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadat puasa bulan Ramadhan. Assalamualaikum. :)

Aki

No comments:

Post a Comment