.

Friday, February 11, 2011

Reaching the bottom of the Earth, Opens my Eyes

HAI SEMUA ! ! ! ! ! 
*ikut nada iklan mayonis lady's choice kat tv*

Lama tak jumpa kan? kan? Hahaha mesti ar!!! DUH..

Tetiba teringat kat korang... sweet kan sweet kan kan kan XP

Ada orang yang ingat tak betapa rapatnya kita semua dulu?? 

KORANG : err....tak...
AKI: rapat ar jugak tuh...haishh
KORANG :  hahaha... *gelak tak ikhlas*

Which... kalau bagi lagi setahun mesti kita dah rapat giler2 kan!!

KORANG : err.....

Haha okay okay nak open story nih!!

Beberapa minggu lepas Aki experience something yang baru, which makes me 'abnormal' than usual. Benda kat sekitar Aki cam berubah sekejap, rasa terasing and sedih memanjang.

But but

Time Aki dalam keadaan macam tuh, ramai orang yang di sisi Aki yang rupanya menghargai kewujudan Aki. 

Ramai yang concern

Ramai yang memberi sokongan

Ramai yang mendengar

which which 

really makes me feel..

REAL?

haha

Macam wow! ! aku tak sangka ramai sayang aku *ceh ceh blushing*

my family supports me as well ! !

Aku rasa Allah bagi ujian macam ni kat aku untuk buka mata aku

Siapa sebenarnya yang betul2 kisah and sayangkan aku dalam keadaan aku susah..

Apa-apa pun perasaan aku sekarang, memang tak kan kekal! 

tapi..

Sementara pun berbaloi

:) 

I feel blessed

to know you guys is also a bless from Allah

hey

Jodoh pertemuan di tangan Allah

and korang semua dah tinggalkan kesan tapak kaki korang yang busuk kat hati aku

so kena bertanggungjawab la!! haha

bila wat reunion aku nak tinggalkan kesan tapak kaki aku yang wangi habis ni pulak kat korang *pijak-pijak korang nanti hehehe*

Hahaha post yang biasa daripada aku nih sebab weeee exam dah habis!

Jangan lupa meng-update whatever it is! XD

Aki

No comments:

Post a Comment