.

Thursday, August 18, 2011

Kenapa Aku Jarang Post?

Salam korang semua yang aku rindui 
ceh.. ayat best. Karangan budak sekolah.

Mesti korang pikir kenapa aku tak udate apa-apa pun pasal diri sendiri kan? Kan? Kan? Kan?
Alaaaa ngaku jerlah. Mesti korang tak puas hati kenapa aku tak post apa-apa pun. Kata rindu bagai, tapi haprak. Takde benda pun. Ngeh. 

Okay kita ramai-ramai kena salahkan Abe Mark yang buat facebook sebab sekarang ni semua benda di-update kat Facebook. Lagik senang kan? Hahaha.

Salahkan Abe Mark Yeah!

Saje nak tunjuk gambar gomok kat korang biar korang rasa happy sebab aku masih tak berubah. Ngeh.

Okay la, aku terpaksa ngaku kenapa aku jarang post something kat blog ini adalah kerana aku..
jeng jeng jeng
ada blog sendiri.
Hahaha


err yup.
Sebab tu aku jarang post something kat sini. 
Sorry korang T___T

Tapi aku wat blog aku private and banyak benda emo la. Hahaha 
So sesiapa yang berminat datang la melawat Si Pelik ni. 

Ngeh. 

Takpe. Bila berkemungkinan aku kan post something kat sini jugak. Don't worry. 

Aku rindu korang so sila jaga diri.
Hingga satu saat nanti. Kita berjumpa kembali. :)

Selamat berpuasa and jangan lupa menambah ibadah :)

Aki

No comments:

Post a Comment