.

Thursday, May 14, 2009

Terbayang-bayang

pemandangan dari stesen LRT Wangsa Maju ;B

Salam perdebatan! <---tiru gaya cakap pedebat Kmph time pertandingan debat ^~^ hihihih

Hahaha, sajer jer aku tak update sebab setiap kali aku update mesti lengthy post, sampai boring orang nak membaca..As expected daripada orang seperti aku, yang banyak cakap, banyak membebel, banyak mengarut...Wow! Uniknya aku nie!!

Bush!! *kena pukul dengan Nissa'*

Adeh adeh..ye ye..yela, aku tak ngarut dah...sajer je buat lawak yang tak berapa nak lawak.. isk isk isk*menangis dalam diam*

okay update update update..Korang tau tak yang aku agak terkejut berapa aktifnya manusia yang bernama Piqachu nie dalam internet? Kalau aku leave a comment kat piqa pya page, esok je ada balasan..tak pun malam tue dah ada balasan! sampai aku rasa kerdil diri..ada orang lagi aktif melayari bahtera internet daripada aku...Hahaha XD gurau gurau..but then, aku baru join group kmph batch o8/o9 dan aku baru tahu, rupanya group nie dah lama ditubuhkan sebelum habis matriks lagi..Lembab kan aku nie?? hehe but the thing is, aku rasa semacam kagum la pulak dengan betapa modennya hidup kita semua sekarang nie sampai YDP jpp kita bukak kolum 'segala aduan kepada jpp boleh dipostkan disini'...Hah! Aku macam, ...wow..dahsyat sungguh..kenapa aku tak sedar dpd dulu, kalau tak dah lama aku post something!! XD hehe~ nasib baik kita takder sampai ada talian sms untuk mengadu ke pe ke..hehehe tak mustahil untuk wujud pada masa akan datang.. X)

pe benda aku nak citer nie sebenarnya...hahaha

tapi bila tengok sume tue, dan aku baru tengok video kelas kita..haha aku nak kata..aku rindu jugak saat kita semua bersama tu.. X") macam tak percaya kita semua boleh bersatu padu buat sesuatu bersama-sama..wah semacam rasa nak masuk matrik balik..kuahkuahkuah!!

tapi nanti Paan pergi balikkan matrik sebagai fasilitator...Wah!! Semacam nak cakap, Paan!! Kirimkan salam sayang kami semua kepada lecturer2 kita! X"j miss them so much!! Tapi aku tak contact pun lecturer2 kita tau..huhuhu Madam Sallehattun ada facebook..which, aku takder...huhuh..korang kalo nak add dia, dialu-alukan...kalau tak add, jangan harap nak tengok page dia..huhuhu tengok jer ar main pic cikgu senyum lebar..hehehe but then, aku kan bagitau dorang kot result aku nanti..yela, pengorbanan dorang takde sape boleh balas, jadi kau harap result kita, insyaAllah! gempak! X) hhehehe

Lagi, insyaAllah..test aku next week hari Khamis..kalau aku past exam nie..aku boleh bawa kereta dah.. X( huhuhu cuak~cuak~

pe lagi aku nak mengarut.... :) hmm...

yeah, aku dah start melukis balik!! Alhamdulillah..tangan aku tak keras sangat, hehe..sebenarnya aku ni aktif melukis orangnya..tapi bila dah masuk matriks aku kind of tinggalkan habit melukis..selalunya kalau tengah belajar pun aku boleh conteng sesuatu kat atas buku..tapi ketara sungguh habit tu hilang time kat matrik..hahaha but now aku boleh lukis dengan bebas!! No pressure pressure!! XB hehehehe

pe yang aku ngarut nie!!!! sigh...

Err,,,sekarang nie aku ngarut jerlah eh..lain kali kalau aku ada mood aku kan cuba update secara ilmiah sikit...by the way, moga kita semua sihat sejahtera dan dielakkan penyakit2 wabak sekarang ini.. :j

oh my god, aku semakin mengarut..pape pun, enjoy reading my post! Salam...

tak lain tak bukan, hehehe
Aki


No comments:

Post a Comment