.

Friday, October 29, 2010

Good Luck & All The Best

Assalamu'alaikum semua.

Menghampiri musim exam ni, mesti ramai yang tension kan? Ke fatin sorang? Hoho. Actually fatin tak tension pun, relax je. Tapi blur! Blurring in progress. Adeh. (-_-")/ 

Jadi kepada mereka-mereka yang dah mula exam. Selamat meneruskan perjuangan. Chaiyoook!!! Gambatte!!! Allahuakbar!!! =D  Dan yang bakal menghadapinya nanti. Goodluck & all the best korang! Semoga kejayaan menjadi milik kita semua. Kejayaan dunia & akhirat. InsyaAllah. :)

ok. nie meja study fatin dalam bilik. bersepahkan? hoho. tengokla timbunan buku international tu. bertimbun je. dibukaknya cuma kadang2. nota pun tak habis2 baca. haih~  ='(

Ok la. Esok fatin ada paper pengekspressan gen. Hoh! Subjek ni betul-betul seperti ingin membunuhku. Wuuu. Tolong. (juz kiding~) Sempat lagi merapu jap kat blog nie. Huhu. Ada lagi 4 paper menanti. :)

Lastly.

“ Sungguh menakjubkan urusan orang mukmin, sesungguhnya seluruh urusannnya baik baginya. Hal itu tidak akan dimiliki oleh seseorang, kecuali bagi seorang mukmin. Bila dia memperoleh kegembiraan, dia bersyukur dan itu adalah kebaikan baginya. Namun bila dia tertimpa penderitaan, dia sabar dan itu juga kebaikan baginya”
(HR. Muslim)

Ada kena mengena dengan exam tak? Takde? Tak kisahlah. Lalala~ (^_^)/

Salam perjuangan semua yang fatin sayang. Semoga urusan kita dipermudahkan oleh ALLAH. insyaAllah. =)


No comments:

Post a Comment