.

Wednesday, October 27, 2010

masa yg tidak pernah berhenti~

Assalamualaikum semua~
2 bulan lagi~mengejar 2011~tahun berganti tahun~hurm~bukan mengeluh~cuma berfikir~betapa aku leka dan lalai dengan masa~3 minggu lagi menanti final exam~tpi masih lagi xsedar diri~astaghfirullah~masih sibuk dengan tidur~dgn fb~dan dgn segala macam benda yg melalaikan~pejam celik pejam celik~masa berlalu lagi~ya~xpernah berhenti~tak pulak aku rasa sesal~ish3~astaghfirullah~
satu perubahan yg aku harapkan insyaAllah~utk diri aku sdri~aku tidak sempurna~tetapi masih mahu mencari kesempurnaan~ insyaALLAH~aku mahu memberikan yg terbaik~dan yg pasti~ingin meninggalkan yg terbaik jugak~ingin aku isikan masa aku dengan sebaik mungkin~insyaAllah~
buat sahabat2 semua~aku memohon maaf andai ada tersalah dan terbuat salah~maafkan aku~aku insan biasa yg selalu alpa dan leka~
doakan kejayaan semua~
salam sayang~
~ALLAH~RAHMATI KAMI SEMUA~AMIN~

No comments:

Post a Comment