.

Sunday, June 14, 2009

Salam dari sini..hehe mana aku sekarang ni? ;p

Salam..So 1st of all, baiklah aku ucapkan tahniah buat yang berhormat Datin Mini Mard yang baru bertunang dengan ex-bf dia..haha dinaikkan taraf sebagai tunang dia yang sekarang. XD Alhamdulillah! Doa aku berterusan sampai jinjang perkahwinan! Hihi..

Nissa tanya aku, sama ada aku bagitau semua orang yang aku mimpi kita 6H31 buat reunion dekat rumah Nissa, jawapannya takderlah semua. Bil tak mengizinkan.. Kahkahkah..

Reunion yang aku mimpi tu dilakukan dengan penuh meriah tau. Tapi adalah muka-muka yang tak muncul dalam mimpi aku. Terutamanya Phooi..huhu siapa boleh bagitau dia yang kita ada blog? Wahaha..aku rasa dia takde idea langsung...Ke macam Zihah ke..huhuhu dalam mimpi aku kita siap buat doa selamat dan berdoa supaya hubungan kita akan berkekalan..

InsyaAllah.. :)

Jadi disebabkan rindu giler, aku dah berjaya menyiapkan novel khas yang menyajikan kita 26 orang sebagai watak di dalamnya! Haha XP Cerita ngarut-ngarut and pendek jer..Tapi akuharap korang dapat download novel nie..Aku upload kat 4shared..ni Link dia..korang tekan and pergi tau download!! X) Ada apa-apa masalah nak download bagitahu aku..And tolong komen tau!!

Another thing about this novel, aku ada masukkan kata-kata pendek yang dalam video kita tue,..Tetapi, Kecuali Pak Man yang takde..So aku ganti dengan sesuatu yang Pak Man selalu cakap dalam kehidupan seharian dia...hahaha apa dia agaknya? Hehehe korang carilah..Aku highlite kata-kata tu.. ;)

Aku harap dapat jumpa korang asap!! Goodluck dalam result upu!

Aki

http://www.4shared.com/file/111771020/8cec5636/6h31_fanfiction.html

No comments:

Post a Comment