.

Saturday, June 20, 2009

wwwaaahahahahhaha............!!!!!!!!!!!!!!!

huhuhu...sowy aku...mendiamkan diri....slame nie...bukan aku sombong...n mcm afizan ckp...aku xtukar r no hp...so aku still pakai ag no aku nie...hehehe aku just mls nk reply...yer r mesej aku tyme2 busy lak 2....cube r kol ke...bwu aku lyn...

eerrm...lepas abis matrix dlu aku keje jap..nak carik duet sket nak support bini aku mamam...hahaha..gurau jer...xp mem
ang betul r aku keje kt parkson megamall...jadi cashier yg bertauliah n semestinyer stylo...huhuhu..penat siot keje kt c2...xp sowang jer pernah tgk aku keje kt c2...huhuhu mardiah...entah r kuat tul die shopping...

aku daa berhenti daa keje tyme awal bulan nie....n skarang nie aku tgh mengikuti satu kelas di UKM....hehehe rahsie r..mane bleh gtaw ag..nnt mase daa sampai aku gtaw r korang sume...xp jgn terkejut sgt r..ape2 pown nnt aku rajin2 ag r update blog nie..k...

k r..sume aku daa nk ciap2 nie...nk blek UKM
smule...nnt r aku smbung blek yer...hehehe....muke aku bwu mangun pagi kt tc........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment