.

Saturday, June 13, 2009

salam...sekali lagi aku melawati blog ini... sekarang aku da kat temerloh.. jap lagi nak balik umah.. g amik gambar tunang yang aku cuci ri2..ditemani bakal suamiku yang didatangkann khas drpd kelantan...hahaha...
farouq ngan parents aku da start bincang ttg wedding...eh!!xsangka plak kan.. rsenya bru minggu lepas bertunang!!mnggu ni da bincg tntg kawen...
mst korang sbuk n takut nk tunggu result upu kan??? hehehe..aku cool jer..xdpt upu, kawen trus r...
wah3!!!!!aku da baca msg2 drpd korang seme`terima kasih aku ucapkan setulus hatiku ini...thanks a lot ya.. terharu aku rsenya...time kasih jugak kat sesape yang ckap aku da slim..(terutmnya chah)
kahkahkah..tpi, dsebabkan trlalu hepi bertnang, berat aku da naik balik lar...semggu jer da naik 2kg... dasat kan!!!
papepun, terima kasih banyak2 drpd aku n farouq kerna sudi mendoakan ktorang..ada mase, aku akan msuk ag blog ni...salam sejuta kali sayang, cinta dan rindu daripada aku untuk korang seme yang bergelar seorang sahabat...tanks...salam..

No comments:

Post a Comment