.

Thursday, June 18, 2009

salam...
kul 12 nt, da masuk 19hb kan...
esok da kuar upu.. napa aku risau secara tiba2 ni eh????
xpela..kita berdoa sma2 ye' (kompius nape aku jadi baik plak ni?)
urm... aki, nape ada bdk2 klas yang xde pn dlm blog?dorang xtau ke psal blog ni?
urmm...ri2 aku da suh pHooi join blog,tpi dia segan la aki..
dia suh aku je jdi wakil dia...sori ye seme..aku da cbe pjuk dia.. tpi xberjya..huhuhu..(da lma xngarut gni)
tpi xpela kwan2 seme eh! korang anggp jela aku ni mcm phooi ye! xde beza pn aku ngan phooi kan.
(terlupa sbntar cincin djari)
hahahahaha... k lah, malas nk ngart lar..aku dah insaf ok!!!!
urmm... nape dalila xjoin blog????tlg jawab ye!!! jgan abaikan aku,ok!
kehkeh...
oklah... selamat malam seme..
aku nak wat laporan da ni...penat btol! da xjadi cikgu pn kna wat laporan jgk!sabar jelahh....
ok2...salam sayang, cinta and rindu darpd aku untuk korang seme...

No comments:

Post a Comment