.

Friday, June 12, 2009






















salam semua..
alhamdulillah..berjaya jgk aku bukak blog ni..(dgn bantuan nisa)kekekehhhh...

da 67 hari aku duk kat pekan, bandar diraja ni... selesai sudah tugas aku kat sini..
esok, aku akan balik ke pangkuan keluarga kat lanchang...huhuhuh..untuk pengetahuan korang, aku telah berjaya menyelesaikan tugas sebagai seorang guru..penat giler tahap longkang tau!!!

dalam kesibukan mengajar, sempat jugak lah aku menunangkan diri aku dengan farouq... pada 7jun 2009..kepada rakan-rakan yang mengingati dan wish aku ri2 terutamanya kak salwa, aki, nisa dan semua sekalilah...terima kasih banyak2..kat sini aku letak ler gambar aku waktu
bertunang ri2..pengalaman bertunang ni akan aku jadikan kenangan yang paling indah giler tahap longkang lah!!!!banyak benda sebenarnya nak citer ni, tapi masa tak mengizinkan...
ada umur panjang dan kelapangan, aku akan masuk ag blog ni..jangan lupa doakan aku sentiasa bahagia dan dimurahkan rezeki yerr...hehehe...salam sayang, cinta, rindu daripada aku untuk korang semua...

No comments:

Post a Comment